I efteråret 2017 lancerede YouSee et fordelprogram, YouSee More, som sagdes at være åbne for alle med 2 produkter.
Forbrugerombudsmanden modtog henvendelser fra et par forbrugere, som – på trods af at de havde to forskellige YouSee-produkter – ikke havde adgang til programmet. YouSee oplyste til kunderne, at de ikke var kvalificerede til programmet. Den ene fordi han alene havde YouSee’s grundpakke, den anden fordi YouSee-signalet blev leveret via en antenneforening. Det var ikke tydeligt oplyst i YouSee’s markedsføring, at ikke alle YouSee produkter var adgangsgivende, og kunderne fandt derfor markedsføringen vildledende.
Forbrugerombudsmand Christina Toftegaard Nielsen udtaler den 6.7.2018: ”Jeg har indskærpet over for YouSee, at alle betingelser skal oplyses klart, tydeligt og hensigtsmæssigt. Det gælder især, når forbeholdene rammer en stor del af YouSee’s kundekreds og i øvrigt forekommer uventede i forhold til hovedbudskabet om adgang til fordelsprogrammet, hvis man har to eller flere YouSee-produkter.”